Страницы: 1/0/0, 2/0/0
Виробники продукції, прагнучипрагнучи захиститипрагнучи захистити покупцівпокупців відвід фальсифікаторів,фальсифікаторів, вдаютьсявдаються додо особливихособливих відмінностей ввідмінностей в упаковці.в упаковці. ЕлементиЕлементи захистузахисту можутьможуть використовуватисявикористовуватися самісамі різні:різні: наприклад, дизайннаприклад, дизайн етикеток,дизайн етикеток,забарвлення і формаі форма пробок,і форма пробок, наявністьнаявність голограм іголограм і багатоі багато іншого. Щобіншого. Щоб убезпечитиЩоб убезпечити своєспоживач повинен знати ціповинен знати ціці особливості і вмітиі вміти в нихних орієнтуватися.Доводити,що вищо ви випускаєтеви випускаєте продуктпродукт якісний іякісний і корисний,і корисний, доводиться недоводиться не одинне один місяць, а то ймісяць, а то й рік. Алеа то й рік. Але коли в цьомуАле коли в цьому вжев цьому вже переконалисяпереконалися багато ібагато і торгова маркаі торгова марка стаємарка стає популярною,популярною, неминучебізнесмени , якіякі намагаютьсяякі намагаються заробити назаробити на визнанійна визнаній продукції.продукції. ОсобливоОсобливо небезпечнінебезпечні підробкипідробки продуктівпродуктівхарчування, тому щотому що мова йдетому що мова йде пролюдей. На жаль, у нашійжаль, у нашій країні покикраїні поки слабопоки слабо налагодженийналагоджений механізммеханізм боротьби зборотьби з тіньовимз тіньовим бізнесом. Осьбізнесом. Ось чомуОсь чому виробникивиробники змушені самізмушені самі вживатисамі вживати заходів длязаходів для боротьби здля боротьби зз підробками.- НашаНаша продукціяНаша продукція надійнонадійно захищена відзахищена від імітацій, -від імітацій, - говорить- говорить директордиректорМиргородського заводузаводузаводу мінеральних водвод Володимирвод Володимир Верещака. -Верещака. -- Миргородськарозливаєтьсярозливається тільки утільки у характерніу характерні пластиковіпластикові пляшки зпляшки з прозороюз прозорою етикеткою, якіетикеткою, які закупореніякі закупорені ковпачкомковпачком зз трибарвнимтрибарвним зображенням.зображенням. Імітувати ціІмітувати ці елементиці елементи захистузахисту дорого ідорого і технологічноі технологічно складно -складно - споживач- споживач повиненповинен знати ізнати і враховувати цеі враховувати це прице при покупці. Крімпокупці. Крім того, миКрім того, ми поширюємоми поширюємо МиргородськуМиргородську черезчерез нашогонашого ексклюзивногоексклюзивного- компанію ІДС, що- компанію ІДС, що працює зІДС, що працює зз розгалуженою мережеюмережею магазинівроздрібноїторгівлі, якаторгівлі, яка охоплює всюяка охоплює всю країну.Навсю країну.На думкудумку президентапрезидента УкраїнськоїУкраїнської асоціаціїасоціації споживачівспоживачів ОлегаОлега Самчишина,Самчишина, сьогоднісьогодні гастрономи тагастрономи та супермаркетита супермаркети нене ризикують братиризикують брати набрати на реалізаціюреалізацію продукціюпродукцію підозрілогопідозрілого походження,походження, безбез відповідноївідповідної документації ідокументації і фірмовоїі фірмової упаковки -упаковки - це загрожує- це загрожує їмзагрожує їм великимивеликими штрафами. Тому,штрафами. Тому, радить ОлегТому, радить Олег Самчишин,Олег Самчишин, щобщоб захиститися відзахиститися від можливихвід можливих підробок,підробок, слідслід уникати покупокуникати покупок продуктівпокупок продуктів нана лотках,лотках, розкладках ірозкладках і стихійнихі стихійних ринках.Вселяєринках.Вселяє надію те,надію те, що вте, що в боротьбув боротьбу включилися івключилися і правоохоронніі правоохоронні органиоргани України: вониУкраїни: вонивони конфіскують ціліцілі партіїцілі партії підробленоїпідробленої продукції іпродукції і закриваютьі закривають нелегальнінелегальнівиробництва.- МиМи дякуємоМи дякуємо правоохоронніправоохоронні органи заоргани за те, щоза те, що вони звернулищо вони звернули увагу назвернули увагу на ринокна ринок мінеральноїмінеральної води,води, оскільки ранішеоскільки раніше їх зусилляраніше їх зусилля булизусилля були спрямованіспрямовані переважно напереважно на іншіна інші ринки, зокремаринки, зокрема алкоголю ізокрема алкоголю і тютюну, -і тютюну, - відзначає- відзначає директордиректор нана маркетингу тамаркетингу та виробництвата виробництва компаніїкомпанії ІДС МаріаннаІДС Маріанна Глотова.Маріанна Глотова. - Захист- Захист українськихЗахист українських торговихторгових марок відмарок відвід фальсифікацій - наша- наша спільна- наша спільна задача, яказадача, яка потребуєзусиль якяк виробників, так ітак і державнихтак і державних органів.органів. Разом миотримаємо перемогу вперемогу в ційв цій боротьбі. Теперборотьбі. Тепер ми зТепер ми з упевненістюз упевненістю можемоможемо сказати, щонашого споживача вспоживача в надійнихв надійнихруках.