Захист від фальсифікату : Продукти харчування, куплені на стихійних ринках, можуть виявитися підробкою
Виробники продукції, прагнучи захистити покупців від фальсифікаторів, вдаються до особливих відмінностей в упаковці. Елементи захисту можуть використовуватися самі різні: наприклад, дизайн етикеток, забарвлення і форма пробок, наявність голограм і багато іншого. Щоб убезпечити своє здоров'я, споживач повинен знати ці особливості і вміти в них орієнтуватися.
Доводити, що ви випускаєте продукт якісний і корисний, доводиться не один місяць, а то й рік. Але коли в цьому вже переконалися багато і торгова марка стає популярною, неминуче з'являються «бізнесмени», які намагаються заробити на визнаній продукції. Особливо небезпечні підробки продуктів харчування, тому що мова йде про здоров'я людей. На жаль, у нашій країні поки слабо налагоджений механізм боротьби з тіньовим бізнесом. Ось чому виробники змушені самі вживати заходів для боротьби з підробками.
- Наша продукція надійно захищена від імітацій, - говорить директор Миргородського заводу мінеральних вод Володимир Верещака. - «Миргородська» розливається тільки у характерні пластикові пляшки з прозорою етикеткою, які закупорені ковпачком з трибарвним зображенням. Імітувати ці елементи захисту дорого і технологічно складно - споживач повинен знати і враховувати це при покупці. Крім того, ми поширюємо «Миргородську» через нашого ексклюзивного дистриб'ютора - компанію ІДС, що працює з розгалуженою мережею магазинів роздрібної торгівлі, яка охоплює всю країну.
На думку президента Української асоціації споживачів Олега Самчишина, сьогодні гастрономи та супермаркети не ризикують брати на реалізацію продукцію підозрілого походження, без відповідної документації і фірмової упаковки - це загрожує їм великими штрафами. Тому, радить Олег Самчишин, щоб захиститися від можливих підробок, слід уникати покупок продуктів на лотках, розкладках і стихійних ринках.
Вселяє надію те, що в боротьбу включилися і правоохоронні органи України: вони конфіскують цілі партії підробленої продукції і закривають нелегальні виробництва.
- Ми дякуємо правоохоронні органи за те, що вони звернули увагу на ринок мінеральної води, оскільки раніше їх зусилля були спрямовані переважно на інші ринки, зокрема алкоголю і тютюну, - відзначає директор на маркетингу та виробництва компанії ІДС Маріанна Глотова. - Захист українських торгових марок від фальсифікацій - наша спільна задача, яка потребує об'єднання зусиль як виробників, так і державних органів. Разом ми обов'язково отримаємо перемогу в цій боротьбі. Тепер ми з упевненістю можемо сказати, що здоров'я нашого споживача в надійних руках.
Читайте також:
| Госпотребінспекція Україна оприлюднила дані нової перевірки продуктів харчування. Фахівці заявляють, що майже половина продуктів, які продаються в Україні - підробка. Основні претензії - консерванти в згущеного молока, пальмова олія в сирі, надлишок ... >>>>>> |
| За даними Департаменту споживчого ринку Москви, майже половина продуктів харчування в московських магазинах - підробки. Після фактичного скасування Росторгінспекціі і зникнення інституту товарознавців стежити за якістю продуктів харчування просто ... >>>>>> |
| За статистикою, тільки чверті киян вдається відшкодувати збиток за неякісний товар. На жаль, не всі покупці знають закон і можуть правильно його відстоювати і, що ще гірше, не беруться цього робити. Адже страшних випадків навіть у столиці вистачає ... >>>>>> |
| Український спирт не витримує конкуренції Перший віце-прем'єр-міністр - міністр економічного розвитку і торгівлі України Андрій КЛЮЄВ розкритикував керівництво Мінагрополітики та концерну «Укрспирт» за бездіяльність у наведенні порядку у ... >>>>>> |
| Найчастіше на підприємстві юрист виступає в усіх іпостасях: він і господарник, він і захисник у суді, і фахівець з податкового права, і, в реаліях сьогоднішнього дня, - часом і трохи патентний повірений, тобто спеціаліст в галузі інтелектуальної ... >>>>>> |